Klienditugi

✱ Kirjadele vastame hiljemalt tööpäeva jooksul. Palun veenduge, et kasutate vormil õiget toimivat e-posti aadressi!

✱ Mõnedele enamlevinud küsimustele leiad vastuse Korduvate küsimuste plokis.

Saada küsimus klienditoele

☝️ Vaata ka korduvaid küsimusi teemal konto ligipääs [SIIT].

☝️ Konto saad peatada või kustutada ise. Loe lisa:[SIIT].

☝️ Vaata ka korduvaid küsimusi teemal tasumine [SIIT].

☝️ Vaata ka korduvaid küsimusi tutvumisprofiili kohta [SIIT].

☝️ Teavita kui keegi käitus ebasündsalt või muud moodi kohatult kirjavahetuses. Samuti võid teavitada ka ebameeldivast kohtingukogemusest mõne meie kasutajaga. Lisa kindlasti tema kasutajanimi, et vajadusel saaksime reageerida.

☝️ Kui sul on muid küsimusi või ka ettepanekuid teenuse täiendamise osas.

Korduvad küsimused

Selleks, et saaksime pöördumisele vastata, veenduge, et vormil esitatud e-posti aadress on õige ja toimiv! Juhul kui te ei saa vastust 24h jooksul võtke meiega ühendust läbi kontaktiandmetes toodud e-posti siin .

✱ Unustasid parooli/kasutajanime
Uue parooli saad tellida siit.
Unustasid kasutajanime? Kirjuta ja me aitame.

✱ Ei saanud registreerimisel kinnituskirja
Kinnituse saad üldjuhul mõne minuti jooksul (kuni 15 min). Veendu, et sisestasid e-posti aadressi õigesti. Kontrolli tarkvara reklaami ja spämmi (Junk jne) kausta. Vajadusel kirjuta meile.

✱ Konto kustutamine/peatamine
Enda konto saad lõplikult kustutada valides Seadete menüüst Piirangud > Konto kustutamine (siin)

✱ Vaata kõiki küsimusi-vastuseid
Korduma Kippuvad Küsimused